PDA

View Full Version : tisudshl.h

Unregistered
November 25, 2002, 08:54:19
Hi.
Where can I find "tisudshl.h" file?
Thanks
Ami

This message was originally posted by ami in the old IC Imaging Control Support Forum.

Unregistered
November 25, 2002, 18:27:33
Hello,

If you installed IC in : Program Files\The Imaging Source Europe GmbH\ IC Imaging Control 1.4
you will find all header files in the subdirectory: Calsslib\include

Best regards
Johannes
IC Support

This message was originally posted by IC Support in the old IC Imaging Control Support Forum.

WantToBeRich
April 26, 2011, 15:09:42
Hi,

ich habe auch das Problem, dass ich nach der kompilierung die fehlermeldung erhalte, dass die Include-Datei tisudshl.h nicht vorhanden ist.
In dem Verzeichnis C:\Programme\ The Imaging Source Europe GmbH\ IC Imaging Control 3.0 ist zwar der Ordner classlib enhalten, aber der Ordner ist leer und in dem C:\Programme\ The Imaging Source Europe GmbH\ IC Imaging Control 3.2 ist weder der Ordner classlib noch irgendwelche Header-dateien enthalten. Ich kann die Beispiel auf der CD nicht kompilieren.
Beste Gre
WantToBeRich

Stefan Geissler
April 26, 2011, 15:15:47
Hello

The header files are located in the "My Documents\IC Imaging Control 3.2\Classlib\include" directory. The libraries and DLLs are in "My Documents\IC Imaging Control 3.2\Classlib\win32\debug" and "My Documents\IC Imaging Control 3.2\Classlib\win32\release", resp. "My Documents\IC Imaging Control 3.2\Classlib\x64\debug" and "My Documents\IC Imaging Control 3.2\Classlib\x64\release". However, the samples should compile, this was tested in our environment. Which error message do you receive?

Die Header-Dateien sind im Ordner "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\include". Die Libraries und DLLs sind in
The header files are located in the "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\include" directory. The libraries and DLLs are in "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\win32\debug" and "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\win32\release", bzw. "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\x64\debug" and "Eigene Dateien\IC Imaging Control 3.2\Classlib\x64\release". Die Beispiele wurde auf unserer Testrechnern getestet und compilieren. Welche Fehlermeldung bekommen Sie?